.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري همايش "شيفتگان خدمت" در گيلان

همايش استاني "شيفتگان خدمت" روز پنجشنبه در مجتمع ورزشي جمعيت هلال‌احمر شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش ايرنا، تقدير از امدادگران، جوانان شركت‌كننده ومسوولين متولي طرح امداد و نجات جاده‌اي و راهنماي مسافران نوروزي از اهداف برگزاري اين همايش عنوان شد.

در اين همايش از ? ????نفر از امدادگران، جوانان هلال احمر و مسوولين شركت كننده در طرح‌هاي ياد شده با لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

مدير عامل جمعيت هلال‌احمر گيلان گفت: در نوروز امسال، طرح امداد و نجات جاده‌اي و راهنماي مسافران نوروزي با همكاري دستگاههاي مختلف از جمله هلال‌احمر، پليس راه، نيروي انتظامي، اورژانس، راه و ترابري، حمل و نقل و پايانه‌هاي استان اجرا شد.

"كيوان اسدپور" افزود: امدادگران و جوانان جمعيت هلال‌احمر در تعطيلات نوروزي امسال در طرح‌هاي امداد و نجات جاده‌اي و راهنماي مسافران نوروزي تلاشهاي زيادي را انجام دادند.

همچنين معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان در اين مراسم در سخناني گفت: نياز داشتن به همديگر از ويژگيهاي جوامع بشري است.

"اكبر درزي اسلام" افزود: هر چه جوامع گسترش يابد و ابزار، امكانات و تكنولوژي پيشرفت كند، اين نياز بيش از پيش احساس مي‌شود.

وي كمك به يكديگر را ضروري و يك اصل انساني دانست و گفت: به خاطر همين موضوع، انسان هميشه تلاش كرده كه زندگي اجتماعي داشته باشد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.438 seconds.